پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

ولنتاین

1391/11/26 14:21
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

Sen benim hayatımda olduğun surece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmayı diliyorum . Sevgililer günümüz kutlu olsun

 

تا وقتی که تو در زندگی من هستی ، نه تو رقیب کسی و نه کسی رقیب تو هستش .با آرزوی در کنار هم بودن در سالیان زیاد در روز عشاق. روز عشاقمون مبارک.

 محصل

 

اینم نهار ولنتاین:(پیتزای دسپخت بنده)

و اما تفسیر : اون گلها که میبینی 8 تا هستن 7 تا قرمز و یکی سفید که یعنی این هشتمین ولنتاینمون هست و اولین ولنتاین که پینار کوچولو هم با ماست. (پستونکش هم برای حضور گذاشته رو میززبان)

 

عصرانه:

 

اینم صبح که جناب عالی  به جای لالا سر جای خودت سر جای من لالا کردی.ماچماچماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بنیتا
27 بهمن 91 2:41
چه روز ولنتاین خانوادگی و باحالی آفرین به این مامان هنرمند
عزیزم چه خواب نازی رفته ولی واقعا من موندم این کوچولوها چرا به جای خودشون قانع نیستن و همش می خوان توی تخت ما بخوابن؟؟


فکر کنم باید جامونو با هم عوض کنیم تا برن سر جای خودشون.
مامان آرال
27 بهمن 91 13:43
سلام ولنتاین مبارک و چه خوب و رویایی درست کردین خیلی خوشم اومد واقعا هنرمندین . وای پینار خیلی نازه خدا حفظش کنه .


خیلی ممنون.
مامان آی سل
27 بهمن 91 23:00
ولنتاین مبارک...ایشالله سالیان سال با عشق خوشی در کنار هم باشین....پینار جون بببببوسسسسس


مرسی عزیزم. شما هم آی سل جان رو از طرف من ببوسید.


مامان زینب خانوم
1 اسفند 91 14:12
چه خوب که هنوز ولنتاین چشن میگیرین... عشقتون بی پایان! عزیزم چقدر نااااااااااز خوافیده
احسانه(مامان زهرا)
1 اسفند 91 17:59
عشقتون پايدار خانوم هنرمند. چه بامزه که پستونک رو گذاشتى بين غذاها هزارماشالا پينار چقدر ماه شده. ببوس گل دختر رو
خاله فیروزه
3 اسفند 91 20:27
عزیزم همه روزهات آمیخته با عشق و محبت باشه
خاله صبا
5 اسفند 91 12:33
عشقتان همواره برقرار،برایتان بهاران و باران آرزومندم .
بهارک
9 اسفند 91 23:16
تبریک میگم آفرین به این مامان هنرمند
مامان سویل
16 اسفند 91 9:47
جان من این غذاها چیه من گشنمه مامانننننننننننننننننننننننننننننن:
عزیزم من قلبم ضعیفه طاقت دیدن این غذاهارو ندارم.عزیزم O


قابل شما رو نداره