پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

سفر به بندر انزلی به روایت تصویر

تو مسیر تو همه پارکهای سر راه دستور توقف صادر کردم: بعد رسیدیم دریا که بابا و به همراه کشتیم رفتم دریا دقت کنید کشتی ها قایق نه دریا رو دوست داشتم ولی از موجهاش یه کوچولو میترسیدم از اون شنهای تو ساحل هم که همش پام رو کثیف میکرد خیلی بدم میومد کلا ماجرا داشتیم تو ساحل ولی شن بازی خوب بود اینجام تو تالاب انزلی هستم خودشون میگفتن گل لاله ناگفته نماند که بنده خودم دستور قایق سواری رو با پافشاری فراوان صادر کردم بعدم رفتم تلکابین لاهیجان که بهش میگفتم هواپیما اینجام تو هتلمون هستم . ببینید چه تیپی زدم بعدشم از مسیر آستارا برگشتینم خونه. سر راه به هر...
28 شهريور 1393

روز دختر و چند جمله اندر حکایت این روزها

خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک   تو این مدت پروژه جدا کردن تختت رو با موفقیت انجام دادیم و الان خانوم گل تو تخت خودش میخوابه تازه کلی هم کیف میکنه از این استقلالش .   و اما پینار خانوم اونقدر حرفهای جالب میزنه که من و باباش دقیقا این شکلی میشیم به قول بابا پاراگراف پاراگراف حرف میزنی یه پست کامل به زودی از چند از جمله های جالبت میگذارم.   ...
6 شهريور 1393

مادرانه

دختر عزیزم اینجا چند تا متن برات میگذارم که روزی خودت مفهومش رو درک میکنی. امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق و پیروز باشی.   دخترم امیدوارم همیشه زندگی شادی داشته باشی. آنقدر خوب باش که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت ازآنها باشد...!     ...
3 مرداد 1393

بقیه ماجرا

1. از وقتی برگشتیم دیگه خودت میری دستشویی و دختر بزرگی شدی. 2. همه جملات و کلمات رو به خوبی ادا  میکنی و کلی هم دلبری میکنی و اسمتو و فامیلت رو و اینکه دو سالت هست و اسم مامان و بابا رو کامل وقتی میپرسیم میگی. 3.رفتیم چند تا مهد دیدیم برات. 4.اولین عکس سه در چهارت رو انداختیم. 5. رفتیم خونه دایی مجید من که به جنابعالی مخصوصا خیلی خوش گذشت. 6. دیروز با هم رفتیم و هر دوتایی موهامون رو کوتاه کوتاه کوتاه کردیم.   ...

اتفاقات این مدت

دختر عزیزم بعد مدت طولانی که بلاگت رو به روز نکردم امروز بلاخره یکم فرصت پیدا کردم: بعد از اینکه از امتحاناتم برگشتم تصمیم گرفتیم بریم مشهد و به همراه مامان جون و بابا جون با قطار راهی شدیم. که سفر بسیار پر اتفاقی بود. این از عکسهای تو قطارت موقع رفتن:       اینم تو هتل:   اینها هم تو حرم گرفته شدن: اینها هم باغ وحش وکیل آباد مشهد: اینم عکسهای برگشت و دوستهات:   ...