پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

نظرات (5)

پگاه مامان آرتین
11 فروردین 92 2:55
عزیزم نوروز آریایت مبارک دخترزیبای ایران زمین.عاشقتم
مامان بنیتا
18 فروردین 92 3:36
چه تقویم با نمکی چه عروسکی توش نشسته
بهارک مامان آردا
20 فروردین 92 4:23
عیدت مبارک خوشگل خانوووووووووووووووم
مامان پینار
18 تیر 92 11:46
سلام من هم مامان پینارم اسم دختر من هم مثل گل شما پیناره ولی با این تفاوت که امسال میره کلاس اول الان 7 سال و 4 ماه و8 روزه شه خیلی دوسش دارم و دختر خوبیه خیلی جالبه ما هم یه عکس خانوادگی مثل عکس شما داریم با این تفاوت که من نشستم ولی باباش مثل شما نیم خیز شده و صندلیش مثل مال شماست رنگش قرمزه حیف که بدون حجابه وگرنه براتون ارسال میکردم خودتون ببینید دختر گلتون و ببوسید. خراسان شمالی بجنورد

چه جالب . از آشناییتون خوشحال شدم. ولی آدرس وبتونو نذاشتین که بهتون سر بزنم.
مامان
22 تیر 92 12:44
سلام ممنون از لطفتون من وب سایتی ندارم بصورت گذری با سایت شما آشنا شدم خیلی خوب بود بازم بهتون سر میزنم.


منتظریم خاله