پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

گوزل قیزیمی گولوم ایستیر

1391/11/25 15:50
372 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پینار کوچولولبخند

الان که این مطلب را دارم می نویسم توی دانشگاه هستم و دلم برات و برای مامان خوشگلت خیلی تنگ شده است. ناراحت

توی روز های اخیر بسیار شیرین شده ایخجالت و هی دوست دارم باهات بازی کنم خیلی هم شیطون شدینیشخند دوست داری به همه جا سرک بکشی و کلا دختر نترسی هستیزبان (البته اگه مواظبت نباشیم روزی چند بار خودت را به کشتن میدی)ماچ

دوست داری از همه چی بالا بری دستت را می کنی توی سوراخ بخاری تعجب

کمد ها را به زور باز می کنی و بد دستت را می ذاری لای اونا بعد جیغت در میاد تعجب

خلاصه خیلی خیلی شیطون شدی و برای همین بابایی خیلی دوست داره قلب

راستی چند روزی است شب ها نگران از خواب پا می شی نمی دونم خواب بد می بینی یا مشکل دیگری داری گریه

در هر صورت امیدوارم زود زود این مشکلت هم حل بشه لبخند

پینار جان هوا داره کم کم گرم میشه و ان شاء الله بهار با هم هی می ریم در در خندهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)