پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

چرشابلی پینار

1393/5/25 21:01
603 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر رفتم خونه مامان جون تا پینار را بیارم و ببرمش پارک یا بیارم تو حیاط با بچه های همسایه بازی کنه

وقتی رسیدم دیدم پینار چادر سرش کرده و همون جور می خاد بیاد بیرون . این موضوع از اون جایی جالب تر بود که شیوا (مامان پینار)چادری نیست!

خلاصه با توجه به اینکه من  به سلیقه دختر عزیزم احترام میذارم گفتم اشکالی نداره بذار با چادر بیاد بیرون

حالا تصور کنید یه فسقلی با یه چادر توری! و جالب تر اینکه خیلی خوب بلد بود با دستاش چادر را کنترل کنه

همه مردم ، همه فکراشون را کنار گذاشته بودن و به رفتار جالب پینار توجه می کردند . یه آقایی اومد بهش شکلات داد و یه خانم که داشت با ماشینش از تو کوچه رد می شد جلو پینار ایستاد و پنجره اش را داد پایین و گفت دختر با این قیافه می دزدنت ها

خلاصه تا جاییکه ما می دونستیم چادر برا اینه که یه دختر کمتر جلب توجه کنه اما دختر ما با چادر بیشتر از قبل هم تونست جلب توجه کنه

منم چند تا عکس از زاویه های مختلف انداختم تا بقیه هم ببینن .

فکر کنم این عکس ها برا خودش هم در آینده خیلی جذاب بشه

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان ارمیا
26 مرداد 93 17:49
ويش ويش
خاله صبا
29 مرداد 93 9:22
دختر شیوا باید هم اینقدر محجوب و خانم باشه، دختر به مادر میره دیگه،پینار اگه اونجا بودم می خوردمت!
خاله صبا
1 شهریور 93 14:25
تعجبی نداره،دختر شیواست دیگه،باید هم اینقدر محجوب باشه. شیوا خودش کوه وقار و متانت! پینار جان!کاش اونجا بودم و می خوردمت!!!!