پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

هفت ماهگی

1391/8/21 15:31
326 بازدید
اشتراک گذاری

پینار من هفت ماهت شده  چشم روهم بزاری هفت سالت شده و باید بری مدرسهزبان ، در ضمن بسیار بسیارشیطون شدی.

لیست  کارهایی که میکنی:

1.غلت زدن تادلت بخواد از این ور اتاق تا اونور.ماچ

2.سینه خیز دنده جلو و عقب میری ولی چهاردست و پا نمیری.خجالت

3.دست میدی (از چهارماهگی)و دست میزنی البته  بیشتر با پاهات.تشویق

4.توپ بازی حرفه ای میکنی.هورا

5.خودت کامل  میشینی. قلب

6.از هر چیزی گرفته بلند میشی و میشینی.عینک

7.ماما، بابا، بیا(GAL)،برو(GET) ،ددر ، بنداز (AT)، دالی (ADE)رومیگی .(البته با زبون پیناری)گاوچران

8.ملافه رو روی خودت میکشی وباز میکنی ودالی بازی میکنی.مژه

9.درضمن خیلی هم بدغذا میخوری و بد میخوابی.نگران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
22 آبان 91 2:54
مبارک باشه 7 ماهگیت خاله ..آفرین که اینقدر زبر و زرنگی
خاله صبا
22 آبان 91 8:23
پینار عزیزم!هر روز که وبلاگت می بینم به یاد ایامی که با مامانت داشتیم می افتم،روزگاری بود.پینار جان واقعا حسم نسبت به تو احساس یک خاله به خواهر زاده اش است.عین حس من به کیان و تو!عزیزم دوستت دارم
مامان زینب خانوم
22 آبان 91 14:20
ماشالا خیای بلایی تو خاله ها... مبارکت باشه گلم
مامان مری
25 آبان 91 14:57
سلام دخملت کپی خودته
راستی پینار به چه معناست؟


چشمه اسم ترکی هست.
راحله
1 آذر 91 15:38
عزیز دلم چه باهوشهههههههههه آفرینمن عاشق دالی بازی تو هستم جیجرررررررررررررر
بهارک
12 آذر 91 1:36
آفرین دخمل زرنگ
راستی gel رو آردا نمیتونه بگه، فقط میگه دَ ههههه



پینار هم میگه دَ منظورم این بودکه ترکی میگه .