پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

اون آلتی آی گشدی

1392/5/26 15:40
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پینارم 

16 ماه از تولدت گذشت تعجب

الان دیگه هی این ور و اون ور می دوی و هی زمین می خوری لبخند

کنترلت از قبل خیلی سخت تر شده اما تقریبا اکثر حرف ها را می فهمی و جالب تر اینکه توی کار های خونه هم داری کمکمون می کنی خجالت

مثلا می تونی آشغال ها را بریزی توی سطل آشغال با دستمال گرد گیری کنی و... خجالت

البته کیفیت کار هات اونقدر بالاست که مامانت ترجیح میده کلا کمکش نکنی نیشخند

پینار جان با وجود اینکه اکثر حرفامون را می فهمی بعضی وقت ها به حرفامون گوش نمی دی 

نمی دونم از کجا یاد گرفتی که نا فرمانی هم می تونی بکنی یا بدتر فرمان هم بدی سوال

 

مثلا میریم بیرون خرید باید بریم سمت چپ ، تو با زور ما را می بری سمت راست و.... ناراحت

و یه چیز جالب اینکه با وجود اینکه به سختی غذا می خوری ولی هر چی ما بخوریم دوست داری تو هم بخوری اون هم از بشقاب ما تعجب

یه موضوع جالب دیگه اینکه تو ترجیح می دی من را همسال خودت بدونی و گاهی فراتر می ری و منو بچه خودت می دونی و کار هایی که مامانت با تو کرده را با من انجام میدیگریهگریه 

مثلا خیلی دوست داری به من غذابدی و ....

در ضمن همچنان پناهگاه اصلی ات مامانت است اگر عصبانی یا ناراحت باشی میری مامانت را بغل می کنی و می بوسی ولی من را به حساب نمیاری گریهقلب

 

راستی چند تا عکس هم میزام که این عکس ها برای من و مامانت کلی خاطره هستن و گاهی هم کلی محل مباحثه . 

پینار بعد از خوردن خیار ماست

پینار به همراه بچه های همسایه ها

پینار در فروشگاه رفاه 

 

پینار جان الان توی دانشگاه هستم و طبق معمول مشغول انجام کار هام که یادم افتاد مدت هاست برای پینارم ننوشتم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رها مامان راستین
26 مرداد 92 18:30
عزیزم 16 ماهگیت مبارک کارات خیلی بامزه شدن عزیزم
ارلا
26 مرداد 92 20:26
سلام دوست داری یه نامه به خدا بنویسی پس بیا یه وبم یه نامه کوچولو بنویس اینو بگم جایزه هم داره من منتظرم در قسمت نظر دهی میتونی نامتونو بنویسی پس میایی
مامان آی سل
28 مرداد 92 23:50
16 ماهگیت مبارک عزیزم..الهی فدای اون شیطنتات گلم...بوس
مامی سویل
30 مرداد 92 11:48
سلام شیطون خانراستی مامانی اینجا کدوم فروشگاهه؟ تو تبریزه؟


سلام

مرسی خاله ، آره عزیزم تو تبریزه . فروشگاه رفاه هست که تو راهنمایی هست.
ماما ن ارمیا
4 شهریور 92 14:10
موش بخوره تو رو پینار


چه ماست و خیاری هم بوده


چیزی به معدت رسید؟ یا همش دور لب ولوچت موند


شیوا یادته تو شرکت ماههای آخر من چه ماست و خیاری درست کردیم


دهن همه آب افتاد و فقط به حمزه پور دادیم و بس ما هم عجب نایمت های بودیم واسه خودمون ها !!!!!!!!!!!!!



نه خاله جون هیچی نرسید تازه بعدشم بردن حموم.


نایمت

مامان آرال
4 شهریور 92 17:55
16 ماهگیت مبارک پینار جونم
عاطفه مامان الای
10 شهریور 92 12:48
سلام دوست عزیزم تو اصلا پارک منظریه نمیایی؟
آخه خیلی نزدیکه اگه دوست داشتی با هم قرار بزاریم بیا پارک منظریه هر روزی که تو بگی من میتونم بیام عصر هفتونیم به بعد میام باشه خبر بده
میبوسمتون


سلام

چرا ما هم میاییم ولی کم هفته ای یه بار.
خیلی دوست دارم ببینمتون . یک هفته نیستیم ولی حتما بعدش یه روز با هم قرار بذاریم .
راحله
11 شهریور 92 12:50
16 ماهگیت مبارک پینار کوچولوی دوست داشتنی خاله
ال ای سفیدبرفی
6 مهر 92 13:50
راستی مامانی جواب مسابقه ی نی نی شکمو چی شد؟ الن میخوای بگی بیلدیرکی بایرامم خیر اولسون .ولی بخدا یادم میره بپرسم .پینار جونوببوس


متاسفانه جزو 10 نفر اول نبودیم خاله . طرافدارمون کم بود.