پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

نظرات (6)

خاله صبا
9 فروردین 93 2:09
پینار عزیزم ! روزهایتان در پی هم خوش و عیدتان خجسته
lمامان ارميا
9 فروردین 93 21:08
9 ماه دوران بارداريت هدر رفته . زحمتاتت هيچ شدن. دخترت رفته رفته شده كپي باباش الان دقيقا شده : بابا وقتي كوچك بود :
مامان ارميا
9 فروردین 93 21:11
چه كفشهايي شدي سيندرلا
مامان ارميا
15 فروردین 93 13:36
شيوا يك شنبه دوشنبه فهميه مدرسه داره يا من ميرم تاونجا يا ال اي رو مياره پيشم به غير از اين دور روز كي مياي ؟ بايد به زور ازت وقت بگيرم با زبون خوش گفتم خودت يك روز تعيين كن بيا نيومدي حالا زياد وقت نميدم تو اين يكي دو روزه دست دخملي رو بگير بيا كلي هم حرف تو دلمونه دير نشه اگر بشه جريمه ميكنمت هاااااااااااااااااااااااااا گفته باشم من هر روز وقت دارم تو يك روز رو بگو منتظرتم ها از بعداز امتحاناتت قرار بود خبر بدي تا الان خبر ندادي الان ديگه دست بردار نيستم تووب هم ديدمكه درسها رو خونديد و عقب نيستنيدبس بهونه بي بهونه يك چيزي ميذارم ساده نه مثل تو ده جور غذا بيا دوتايي خوش بگذرونيم
❤❤❤مامان پینار❤❤❤
پاسخ
چشم حتما. بابا سرت شلوغ بود که یادت نیست؟ اولش با بحث بیمه بعد هم که خونه تکونی بعد هم که رفتین مسافرت. هفته بعد چهارشنبه خوبه خدمت برسیم؟ 27 ام؟ البته اگه خودتونو توی دردسر نمیندازید؟
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
17 فروردین 93 15:03
سلام سال نو مبارک خیلی اسم قشنگی گذاشتی وبت خیلی خوبه ما وب نداریم حیفففففففففففففففففففففففففففف
مامان ارميا
19 فروردین 93 14:38
اين پيغامو تازه ديدم پيغام قبلي رو قبل ديدن اين برات نوشته بودم باشه چهارشنبه 27 فروردين سال 93 منتظرتمممممممممم ها دير نكني پينار بردار و بيا خوش بگذرونيم به كوري چشم حسودهامون من بلد نيستم كه هيچ تازه با ارميا هم اگه بلد بودم نمي تونستم تشريفات كنم من با تو راحتم اين حرفا رو نداريم اون آبدوغ خيار شركت يادته يك چيزي تو اون مايه ها برات ميذارم خوبه بيمه رو نگو كفرم رو در آورد كار عيد و خونه تكوني كه هيچ من تنبل رو تصور كن داشتم خونه تكوني ميكردم مثل ميت افتاده بودم به قول منصور خواننده : قرارمون يادت نره قرارمون يادت نره چهارشنبه 27 فروردين
❤❤❤مامان پینار❤❤❤
پاسخ
حتما مزاحمتون میشیم انشالله