پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

تعطیلات عید و نقشه های مامان و بابا که نقش بر آب شدند

1393/1/10 22:46
773 بازدید
اشتراک گذاری

پینار جان امسال چند روز مونده به عید من و مامانت تصمیم گرفتیم بریم سفر لبخند

آخه چند ماه اخیر واقعا از درس و کار خسته شده بودیم اوهو احساس می کردیم شدیدا به یه مسافرت برای آرامش نیاز مندیمخمیازه

اولش بین کیش و کرمان (شهر دوست دانشگاهی مامان جون رویا خانم ) مردد بودیم و بیشتر متمایل به کرمان تعجب

سپس بررسی کردیم و دیدیم کلی کار عقب افتاده داریم ناراحتمثلا من از مهر امسال تا حالا وقت چندانی برای پروژه دکترای خودم نذاشتم و مامانت هم کلی پروژه و درس و ... داشت

تازشم خونه تکونی هم نکرده بودیم ناراحتناراحت

چند روز نزدیک به عید به خونه تکونی گذشت که تقریبا تا لحظه عید ادامه داشت اوه

بعد ما توقعمون را آوردیم پایین تعجبو گفتیم بریم مسافرت های یک روزه به جلفا و کندوان و....عصبانی و هر روز هم بریم ائل گلی (یا همون شاه گلی)ناراحت خودمون و قرار شد بیشتر برات وقت بذاریم تا مامان بزرگ و بابا بزرگ زیاد خسته نشنخجالت

اما امروز که دیگه چیز زیادی به انتهای تعطیلات نمونده ما هنوز به هیچ سفری نرفتیم و در مجموع یک بار حدود یک ساعت به ائل گلی رفتیم ناراحتناراحتناراحت

البته یک بار هم من تو را بردم به پارک نزدیک خونمون و حدود 3 ساعتی اونجا بازی کردی ماچماچ

بقیه روز های من و مامانت مشغول درس خوندن بودیم و تو هم معمولا مهمون مامان بزرگ و بابا بزرگسوال

اونقدر از درس خوندن ما بدت میاد که فکر میکنم در آینده حتی کلاس اول ابتدایی هم نری عصبانیعصبانی

وقتی می گم مامانت درس داره با عصبانیت میگی درس درسعصبانیعصبانیعصبانی

البته این درس خوندن های من و مامانت مفید بوده و من تقریبا تا امروز 90% کار های عقب افتاده ام را انجام دادم و مامانت هم فکر می کنم حداقل 60% کار های عقب افتاده اش را انجام داده لبخند

امیدوارم توی چند روز آینده بتونم بیشتر برای دختر ناز نازی ام وقت بذارم قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ال ای سفیدبرفی
12 فروردین 93 10:47
سلام سلا نوتون مبارک .امیدوارم امسال سال بر خیر وبرکتی براتون باشه وکلی سفر برین از کیش وکرمان تا ... هرجا که دوس دارین .ناز دخترتونو از طرف من ببوسین
خاله صبا
13 فروردین 93 22:57
واکنش پینار عزیز به درس خوندن شما دقیقا مثل واکنش امین است به درس خواندن من،واقعا واسه بچه هامون بد!امین حتی دیگه نمیذاره من روزنامه از اداره بیارم خونه،میگه مامان بازم درس داری؟!!! پینارکم دوستت دارم.