پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

ماه شانزدهم

1392/5/21 15:48
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیزم یک ماه هم بزرگتر شدی ، رفته رفته فهمیده تر و شیطون تر میشی .

تو این ماه اتفاقات زیادی برامون افتاد:

بابا جون و مامان جون هر دو عمل کردن و چند روز بیمارستان بستری بودن و دایی شاهین هم رفت نیویورک و شما هم شروع به راه رفتن کردی و خودت بلند میشی و شروع میکنی به راه رفتن.

کارهای جدیدی رو که انجام میدی سعی کردم تو دوتا پست قبلی بنویسم.

دختر عزیزم خیلی دوستت دارم.ماچامیدوارم هر چه زودتر بزرگ بشی تا بتونم باهات درد و دل کنم.خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

احسانه ( مامان زهرا )
21 مرداد 92 16:35
هزارماشالا به پینار عزیزم که انقدر بزرگ و خانوم شده. ایشالا پدرو مادرتون هم هرچه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن. یه عالمه ببوس گل دختر نازت رو
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 15:57
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم ! دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !
سارا مامانی شیدا
23 مرداد 92 23:47
راه رفتنت مبارک پینار خانم سلامت باشی
مامان آرال
24 مرداد 92 17:56
16 ماهگیت مبارک پینار جونم راه رفتنتم مبارک . دوستم دیگه داره دخترت بزرگ میشه تا واست بهترین دوست باشه
فیروزه
24 مرداد 92 18:50
16 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان بنیتا
25 مرداد 92 16:59
16 ماهگی مبارک پینار عسلی...ماشالا خیلی بزرگ تر و خانوم تر شدی عزیزم
پگاه مامان آرتین
26 مرداد 92 1:36
عزیزم مبارکه .مامان چه پیراهن قشنگی برای خانومی خریده.جای داداشم خالی نباشه به سلامتی برسه.پینارجونمو ببوس.
مامی سویل
30 مرداد 92 11:47
سلام خانومی چرا نیستین؟؟؟؟
جای داداشی هم خالی نباشه عزیزم
پینار جونی16 ماهگیت مبارک
ماشالله چه مودب نشستی خانومییییییییییی


مرسی خاله جون