پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

سلام گوزل قیزیم

1392/1/31 19:38
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پینار جان 

زمان گذشت و یکساله شدی تعجبو مامانت برات یه تولد خوشگل گرفت 

در مورد تولدت من و مامانت روز های زیادی بحث کردیم سوال

مامانت خیلی دلش می خواست برات تولد بگیره ولی می ترسید که اون طور که دلش می خواد برگزار نشه سوال

بالاخره من دلمو به دریا زدمو و بهش گفتم نترس و تولدت را بگیر تعجب

هر چند تولدت دقیقا اونی نشد که مامانت می خواست اما تقریبا مامانت به 80% اهدافش رسید و تولد خیلی خوشگلی داشتی قلب

البته تو تولدت فقط خانم ها را دعوت کرده بودی و در نتیجه من خودم هم دعوت نبودم ناراحت

البته پسر دوست مامانت را استثنا کرده بودی و دعوتش کرده بودی تا اون پسر خوشگل به نفر دوم مهمونی تبدیل بشه نیشخند

در هر صورت امیدوارم بعد ها که عکس های تولدت را می بینی کلی شاد بشی چون انصافا مامانت برای این تولدت خیلی زحمت کشید قلب

راستی دختر عزیزم الان توی دانشگاه هستم و در حال نوشتن کد بودم که گفتم یه استراحتی بکنم و چه استراحتی بهتر از نوشتن برای دخترم قلبقلب

دختر خوشگلم امروز صبح که می خواستم بیام دانشگاه جلوی دروایستادی و نذاشتی بیام دانشگا ه ناراحت

بعدش هم که مامانت  تو را برد اون ور به هیچ عنوان حاضر نشدی بای بای کنی و نشستی گریه کردی ناراحتناراحتقلبناراحت

راستش خیلی دلم گرفت دوست داشتم پیشت بمونم ولی نمی شد .....قلب

 

فکر کنم در آینده که زورت هم بیشتر خواهد شد اصلا نذاری برم سر کارسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامانی شیدا
1 اردیبهشت 92 8:36
تولدت مبارک فرشته کوچولو
بابا و مامان مهربون پینار جون امیدوارم 120 سالگیه این خوشگل خانم رو در کنار هم جشن بگیرید و همیشه شاد باشید
عکسای تولدش را بزارید ما هم ببینیم دلمون شاد بشه دیگه


مرسی عزیزم شما به ما لطف دارید از طرف من شیدا جونم ببوسید.
عکسهای تولد رو گذاشتم عزیزم تو پست پایین تر. ادامه مطلبو بزنید میره تو بقیه عکسهاش.
http://ninipinar.niniweblog.com/post72.php
shokraneh
3 اردیبهشت 92 19:35
تولدت مبارک عزیییزم
خاله صبا
4 اردیبهشت 92 13:56
بابای پینار،تولد زیباترین داشته تان را تبریک می گویم،میدانم یک زمانی که همین نزدیکی است موفقیت ها و خوشی ها ... و عروسی پینار عزیز را شادباش خواهم گفت.سایه تان برای پینار،عزیزان و دوستدارانتان مستدام.


سلام صبا خانم
ممنون
هر وقت فرصت داشتید با پسر گلتان تشریف بیارید تبریز در خدمتتان باشیم
ال ای سفیدبرفی
25 اردیبهشت 92 15:17
ممنون از این همه لطف ومحبت شما .پینار جون خیلی نازه رفته رفته هم ناز تر میشه فکر می کنم دیگه ارمیا از فکر دختر خاله اش بیرون بیاد وبچسبه به پینار .واقعا نازه اکثر روزا به وبلاگش سر میزنم ونمی تونم چیزی بنویسم چون بلد نیستم خودت میدونی که تازه کاریم .اگه این مطلبم به دستت رسید یک ندایی بده .منم ذوق کنم .پیناروببوس خیلی لطف میکنی ووقت میذاری برامون


مزسی عزیزم به پای ال آی جان نمیرسه.