پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

برای دخترم

1391/12/9 15:12
291 بازدید
اشتراک گذاری

پینار جان تو الان حدود 10.5 ماه داری 

وقتی من از دانشگاه به خونه بر میگردم زود داد و بیداد می کنی که من می خوام برم تو بغل بابایی قلب 

من هم خیلی خیلی خوشحال میشم که دخترم دلش برام تنگ شده.لبخند البته من هم دلم برای کوچولوی نازم تنگ می شود.لبخند

البته اگه ببینی توی خطر هستی (مثلا وقتی مهمونیم و کسی می خواد بهت دست بزنهتعجب ) زودی میای طرف من یا مامانت یا اینکه زنگ خطرت را به صدا در میاری ( یک جیغ شدید می کشی تا کسی جرات نکنه بهت دست بزنهعصبانی )

درست است که من توی اون دل کوچولوت هستم ولی مامان برات یه چیز دیگه است قلب

تو اونو خیلی دوست داری و از بازی کردن با مامانت سیر نمیشی نیشخند

اگر هم اعصابت خیلی به هم ریخته باشدعصبانی( از دست مشکلات زندگی چشمک) تنها کسی را که می شناسی و حاضر میشه بری تو بغلش مامان مهربونت هست 

 

راستی من الان دانشگاهم و دارم اینارو برات می نویسم 

من تو را و مامان مهربونت را خیلی خیلی دوست دارم.قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهارک مامان آردا
9 اسفند 91 23:14
چه پدر با ذوقی! پینار جون کمتر پدر پیدا میشه که وقت بذاره برای وبلاگ نی نی.... قدر باباتو بدون گلم
مامان بنیتا
12 اسفند 91 2:10
دقیقا نی نی ها درسته عاشق باباشونن ولی بالاخره هیچکس جای مامانی رو براشون نمی گیره که..واقعا هم فقط مادره که توی مواقع خستگی و بدخلقی بچه ها می تونه آرومشون کنه و موقع بازی و تفریح هم فقط با باباها خوش می گذره بهشون یه عالمه بوووووووس برای پینار عسلی
پینار از بجنورد
14 اسفند 91 13:25
سلام اسم دختر منم پیناره اسمش و باباش انتخاب کرده 10 اسفند سال 1385 بدنیا اومده دختر زرنگ سر زبون داریه ،بجنورد خراسان شمالی


سلام
خوشحال شدم اسم دختر شمام پینار هست.
آیا شما هم ترک زبان هستید؟
خدا دخترتون را حفظ کنه
پگاه مامان آرتین
15 اسفند 91 20:17
بابا مهربون بااحساس نوشتی.قدرخانم خوبتوبدون که پینارجونو نگه می داره تاشما به کارودرستون برسید
پگاه مامان ارتین
21 اسفند 91 12:37
بابایی خسته نباشی.پیناروروجک شما هم شیطون شدیا.عزیزم ایشالا همیشه لبات بخنده.