پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

آد سشماخ و گولاخ لاری وی دلماخ

1391/10/17 23:59
2,284 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من امروز می خوام راجع به دو موضوع برات بنویسم

اول در مورد اسمت پینارسوال

من و مامانت هر دو مون تا حدودی ترجیح می دادیم کوچولو مون دختر باشهنیشخند . من و مامانت با هم قرار گذاشته بودیم که اسمت را با هم انتخاب کنیم ولی برای انتخاب نهایی قرار شد اگه پسر شدی اسم نهاییت را مامانت انتخاب کنه که مامانت از اسم تایماز لبخندخوشش می اومد و اگر دختر شدی اسم نهاییت را من انتخاب کنم . مامانت بیشتر از اسم تامایلبخند خوشش می اومد ولی من پینار را ترجیح می دادم که بالاخره اسمت شد پینارخجالت

اگر در آینده اعتراض داشتی می تونی بیایی و از من انتقاد کنی .ناراحت

اما موضوع دوم سوراخ کردن گوش هات بود .گریهگریهگریه

من دوست ندارم دختر بودن را ازت بگیرم من نمی خوام دختری داشته باشم که بخاد پسرانه لباس بپوشه یا مثلا موهاشو پسرانه کوتاه کنهسوال (البته اگه اینطور دوست داشته باشی من مخالفت نمی کنم ) بلکه من دوست دارم در عین حال که یک دختر هستی بتونی کار هایی را که در انحصار پسر های می دونن انجام بدی (تقریبا شبیه مامان شیواقلب) من دوست ندارم بهت بگم این کار را نکن چون این کار پسرانه است . از نظر من چنین مرز هایی را ما آدم ها الکی ساختیم .خنثی

در هر صورت مامانت در مورد سوراخ کردن و سوراخ نکردن گوش هات از من پرسید من نظر خاصی نداشتم ولی فکر کردم در آینده شاید سوراخ کردن گوش برات سخت باشه برای همین پیشنهاد کردم که بریم و گوش هات را سوراخ کنیم و گوش واره های خوشگل بندازی

اما همین ماجرا گوشواره باعث شده کلی عذاب بکشی و گریه کنیناراحت . سر سوراخ کردن گوش هات سر تعویض گوشواره های طبی با گوشواره های اصلی و ....ناراحتناراحتناراحت

در هر صورت من از ناز کوچولوم معذرت می خوام که باعث شدم عذاب بکشی. البته اگه میدونستم هیچ وقت دوست نخواهی داشت که گوش واره استفاده کنی هیچ وقت چنین پیشنهادی  نمیدادم خنثیخنثی

الان که دارم اینارو می نویسم ساعت 12 شب است و تو داری بیتابی می کنی برای همین نوشتن را قطع می کنم.قلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پگاه مامان آرتین
17 دی 91 12:17
سلام به پینارعزیزم.اسمت خیلی نازه وپیشنهادمامانیم خیلی قشنگ بوده.گوشواره هات حالا چه شکلیه خانومییییی
مامان بنیتا
19 دی 91 1:08
اسمت که مثله خودت نازه خیلی ناراحت شدم که اذیت شدی ولی ایشالا به زودی به گوشواره هات هم عادت می کنی عزیزم
راحله
20 دی 91 11:09
آخی عزیزمممممممدردت اومد؟الهی بمیرمممممولی در عوض میتونی گوشواره های خوشکل بندازی باز خداروشکر که دخملی و قرار نبود ختنه بشیدرضمن اسمت خیلی قشنگه من از بچگی که اولین بار این اسم رو شنیده بودم یه عالمه دوسش داشتم...اگه اشتباه نکنم معنیش سرچشکه پاکیه!در مورد اسمت با بابایی بیشتر موافقم.پینار خیلی حس خوبی به ادم میده
مامان زینب خانوم
21 دی 91 18:16
وای چه عالی که بابای پینار هم براش مینویسه... خوشبحال پیناررررر عکس گوشواره جدیدشم بذار مامانش... خیلی خوب کردین ممطئنا الان دردش کمتر از بزرگ شدنش..
هدا
21 آذر 93 18:47
سلام کارخوبی نیس که دختر پسر باشه ها اصلن خوب نیس اه اه اه پینار جون اینکارونکنی ها به عنوان یه ابجی بهت گفتم