پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

آتا سوزلری

1391/10/14 12:27
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

قبل از اینکه جناب عالی به دنیا بیایی من دوست داشتم یه دختر داشته باشم شاید به تلافی نداشتن خواهر کوچولو یا ... وقتی فهمیدم تو دختر هستی خیلی خیلی ذوق کردمخوشمزه هر چند اگر پسر بودی هم، برایم بسیار عزیز بودی .

قبل از اینکه به دنیا بیای به مامانت می گفتم من فکر می کنم شیرین ترین دوران یه کوچولو دو تا 10 سالگی است .سوال

تو به دنیا آمدی و من با دیدنت کلی خوشحال شدم هر چند اون روز ( 21 فروردین 1391 ) خیلی منتظر شدیم تا قیافه دختر نازمون را ببینیم ناراحتولی بعد ساعت ها انتظار تونستیم دختر کوچولوی نازمون را ببینیمقلب ( اون روز ساعت 5.5 صبح توی بیمارستان بودیم و تو ساعت 1.5 ظهر به دنیا آمدی ولی من ساعت 3.5 بعد از ظهر دیدمت ).

توی این 8.5 ماهی که از عمرت گذشته هر روز جذاب تر و جذاب تر شدی و باعث شدی که نظر قبلی من که جذابیت یه کوچولو را بعد از 2 سالگی اش می دونستم عوض بشه عینک. الان تو بسیار جذاب هستی وقتی می خندی ، وقتی کلمات کوچولو را می گی وقتی که آواز می خونی (البته به سبک خودت ) بسیار جذاب میشه وقتی هم که آرام خواب هستی و من نگات می کنم کلی ذوق می کنم . واقعا از خدای بزرگ شاکرم که دختر نازی مثل تو دارم .هورا

 دختر عزیزم معذرت می خوام که نمی تونم مرتب مطلب بنویسم آخه من خیلی سرم شلوغه( بابات هنوزداره درس می خونه یولو از اون ور هم داره درس می گه ) دختر عزیزم من تو را خیلی دوست دارم و کلی برات آرزو دارم هر چند سعی می کنم توی زندگی پدر لیبرالی باشملبخند و سعی کنم آزادی های لازم را توی زندگی ات داشته باشی و راه خودت را خودت انتخاب کنی (می تونی از این مدرک بعدا علیه من استفاده کنی نگران)ولی باز هم برات کلی نقشه کشیدم  . دوست دارم یک دختر اجتماعی و مدرن و سر زندهزبان داشته باشم دوست دارم مثل مادرت یه دختر مقتدر باشی و من بهت افتخار کنمبغل

راستی اگه دلت خواست مهندس مکانیک بشی من شدیدا استقبال می کنم ها!نیشخند

دختر عزیزم ! دوست دارم دخترم درک اجتماعی بالایی داشته باشه و...گاوچران

خلاصه سرت را درد نیارم الان میگی که چقدر پدرم پر حرفه (هر چند توی این زمینه خودت هم به من رفتی )نیشخندخجالتچشمک

راستی وقتی به تازه به دنیا اومده بودی همه می گفتن کپی مامانت هستی و من هم کلی خوشحال شدم که دخترم مثل مامانش خوشگل میشه از خود راضیولی نمی دونم بعدا چی شد که اکثرا می گن شبیه من هستی .زباننیشخندقلب

راستی هر  چی عکس صاف و اتوکرده است مامانت ازت گرفته  من بیشتر علاقه دارم ازلحظات خاصت عکس و فیلم بگیرم طبیعی طبیعی که قطعا بعد از دیدن این فیلمها کلی لذت خواهی بردنیشخند

در هر صورت امیدوارم دختر موفقی باشی و من همیشه بهت افتخار کنم .بغلماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
15 دی 91 3:15
چه خوب که پینار جون بابا و مامان خوبی مثله شما داره ...ایشالا همیشه سایتون بالای سرش باشه و شاهد موفقیت هاش در تمام مراحل زندگیش باشین