پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

بازی وبلاگی شماره 2

1392/4/8 18:35
861 بازدید
اشتراک گذاری

به دعوت مامان سویل تو یه بازی وبلاگی دیگه شرکت کردیم با تشکر از دوستای خوبم.قلب

 البته نمیدونم چرا اینقدر سوالاش سخت سختهخجالت

محصل

اگر ماهی از سال بودم...........

اردیبهشت بودمقلب

اگر روزی از هفته بودم.............

پنج شنبه بودممژه

اگر عدد بودم...........

بیست بودم از بچگی خیلی به این عدد علاقه دارمبغل

اگر نوشیدنی بودم............

اب انار بودم نشد آب طالبی دیگه زبان

اگر ثواب بودم...........

میرفتم پیش افرادی که تا حالا دل نشکوندن.متفکر

اگر درخت بودم................

درخت گیلاس بودممژه

اگر میوه بودم.............

انار بودم خجالت

اگر گل بودم............

یاسمن بودمقلب

اگر اب و هوا بودم............

خنک بودم نه زیاد سرد و نه گرم با یه نسیم ملایم.عینک

اگر رنگ بودم............

نمیدونم مژه

اگر پرنده بودم...........

گنجشک بودمماچ

اگر صدا بودم...........

صدای رودخانه ای بودم که از وسط جنگل رد میشدگاوچران

اگر فعل بودم............

میسازم بودملبخند

اگر ساز بودم...........

سه تار بودم. هورا

اگر عضوی از بدن  بودم.........

چشم بودم. مژه

اگر بخشی از طبیعت بودم.......

رودخانه بودمبغل

اگر یه حس بودم.....

عشق بودمقلب

منم به این مسابقه دعوت میکنم از...

راحله جون مامان هوراد.

گلناز جون مامان بنیتا.

خانوم مهندس مامان زینبی.

بهارک جان مامان آراد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

راحله
8 تیر 92 18:39
عزیزممممممم ممنون از دعوتت چشم حتما تو این بازی شرکت میکنم پینار گلمو ببوووووووس
مامان بنیتا
9 تیر 92 2:49
عزیزم ممنون از دعوتت..الان درگیر مریضی بینتا هستم هروقت اوضاع مساعد شد حتما به سوالا جواب می دم
خاله صبا
9 تیر 92 7:45
سوالات جالبی بود. مامان پینار دلم خیلی برات تنگ شده دنیا دنیا حرف دارم برات، هی جون کندم بیام نشد،یک روز اداره،روز دیگه ارائه، امتحان،راستی پرسیدی امتحان چی؟ الکی الکی سال پیش ارشد دادم آزاد(نرم افزار) قبول شدم و الان دارم می خونم!!! پینار جان می بوسمت.
سارا مامانی شیدا
9 تیر 92 10:43
آفرین به حس قشنگت دوستم
سارا مامانی شیدا
9 تیر 92 10:51
راستی دوستم ببخشید که دیر بهتون سر زدم نمیدونم چرا با اینترنت اکسپلورر نمیتونستم وبلاگی پینار جون رو ببینم تا فایر فاکس نصب کنم یه کمی طول کشید


خیلی ممنون عزیزم که به ما سر میزنی.
الهام مامان محیا
9 تیر 92 18:49
سلام همشهری!یاشاسین اذربایجان اگر مایل به تبادل نظر بودین به خونه ی مجازی ماهم تشریف بیارین. بوس بوس[
سمانه (مامان آرشام)
3 مرداد 92 19:22
عزیزم چه بزرگ و خانم شده هزار ماشالله خدا حفظش کنه عزیزمو ببوسش و بخورش که حسابی خوردنی شده