پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

پینار در شاهگلی(ائل گلی)

1392/3/5 14:14
2,197 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از رفتن به شاهگلی، پینار رفت به دیدن یه نی نی تازه به دنیا اومده به اسم الیار(نی نی آقای مهندس علیپور همکار بابا) انشالله خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه.

پینار به همراه پارسا و طاها(پسرای آقای مهندس دباغ همکار بابا) اون جلو هم قرار بود آقا الیار باشه که چون لالا بود عکسش نیست.

محصل

 

پینار بعد از تعویض لباس به علت سردی هوا در شاهگلی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

رها مامان راستین
5 خرداد 92 17:46
به به همیشه به گردش وتفریح
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:33
چه دخمل شيريني ماشالله
راحله
6 خرداد 92 15:39
عزیزم چه جااااای قشنگی
چه خاااااانوم خوشکلی
تو عکس اولی دقیقاااااااا مدل نشستنش عیییییییین کوچیکی های منه!
همیشه همین شکلی مینشستم یادمه مامانم همییییشه بهم میگفت دختر درست بشین ولی من کار خودمو میکردم
عزیزم ببوسش
خیلی دوسش دارم


راحله جون منم از بس به پینار میگم درست بشین دیگه خسته شدم.
مامان آی سل
6 خرداد 92 22:25
به به رفتی شاهگولی ..بچه ها گردشو خیلی دوست دارن.آیسل که فقط دوست داره بیرون باشهوپینار جونو نمیدونم.نازی بوسسس








نمیدونم چرا بچه ها دردری شدن همشون.

مامان بنیتا
7 خرداد 92 3:04
همیشه به گردش عسلمممم
قربونت برم چه جای باصفایی هم رفتین


بیایین تبریز باهم میریم.
نیایش مامان نیکان
7 خرداد 92 20:24
ماشاالا به دختر نازت. خدا حفظش کنه. راستش منم کوچیک که بودم همش همینجوری می نشستم همیشه مامانم دعوام می کرد


منم از بس به پینار میگم درست بشین دیگه خسته شدم.
مامان سویل
8 خرداد 92 1:35
سلام عزیزم همیشه به گردش و شادی



مرسی خاله جون
سارا مامانی شیدا
8 خرداد 92 9:57
هزار ماشااله خیلی ناز شده این عروسک خانممامانی برای این گل ناز خانم اسپند دود کنید
عزیزم مرسی که به ما سر میزنید
همیشه خوش و خندان باشید


خیلی ممنون. چشم حتما. شیدا جونو از طرف من ببوس
خاله صبا
8 خرداد 92 10:10
ماشاالله،دختر گلم.به دل خوش و شادی امیدوارم همیشه با هم باشین.راستی پینارکم،عکسای ائل گلی را که دیدم تاریخ نگار خاطراتم،اتفاقاتی را در خاطرم تداعی کرد بس خنده دار! مامانت همه چیز می دونه.کمی که بزرگ شدی ازش بپرس برات تعریف کنه.البته بابات هم بی خبر نیست. روزگار دیگه،میگذره!


ما هم همیشه وقتی میریم یادش میفتیم.
عاطفه مامان الای
10 خرداد 92 0:44
اگه موافق باشین هفته بعد یه روز صبح یا عصر تو منظریه قرار بزاریم وبچه ها رو بیاریم تو پارک وهمدیگه رو ببینیم من که هفتهای 4 الی 5 بار با الی میرم پارک منظریه البته با اونایی که این نزدیک هستن قرار میزارم... هر موقع شد خبرتون میکنم ممنون ....پینار جون میبوسمت


خوشحال میشم ببینمتون. منتظر خبرتون هستم.
مامان زینب خانوم
12 خرداد 92 15:34
همیشه به ددر خوش گذشت؟اتفاقا خوشگل میشینه منم به دلم مونده زینب اینجوری بشینه اینقدر خوشم میاد
احسانه ( مامان زهرا )
13 خرداد 92 14:02
عزیزم همیشه به گردش منم بچگی ها همیشه اینجوری میشستم و مامانم همش میگفت پاهات کج میشه اینجوری نشین!! ببوس گل دخمل نازت رو
مامان بنیتا
13 خرداد 92 17:22
سلام دوستم..به یه مسابقه دعوتت کردم بیا وبلاگم و سوالا رو ببین


مرسی عزیزم از دعوتت.
ارلا
14 خرداد 92 14:24
سلام وب جالبی داری چه نی نی نازی داری وااااای خدای من چه مطالبی خوبی اگه دوست داشتی برای تبادل لینک باهم داشته باشیم به من اطلاع بده عزیزم منتظرتم

مامی آوید
16 خرداد 92 0:59
ای جاننننننننن...خدا حفظت کنه دخملی ناز...حسابی هم که میری صفا...خوش باشی همیشه کنار مامان بابا عزیزمم...عکسا فوق العاده انننن... بوسسسسسسسسس واسه دخمل شیرینمممممممم
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:03
عزیزدلم چه لباسش خوشگله ٰخودشم یک قرص ماه.ببوسش مامانی
مامان ارمیا
20 خرداد 92 15:36
همیشه به شادی
بهارک مامان آردا
1 تیر 92 1:45
همیشه گزمخده دولانماخدا بووووووووووووووووس
ال ای سفیدبرفی
4 تیر 92 23:37
دیروز به دوستم وبلاگ شمارو معرفی کردم رفته نگاه کرده اومده اس زده بذار منم کادوهای دخترمو بگم یک دست لیوان اصفهان .کاسه بشقاب ایرانی .و... می گفت ما حتی فیلم تولد یک سالگی دخترمونگام نمی کنیم چون باعث آبرو ریزیه میگه چی دارم بذارم وب البته شوخی می کرد وضع مالیشون خدارو شکر عالیه حتی بچه ی کوچیکشم مکه بردن .توولیعصر یه خونه ی بزرگ دارن