پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

روز پدر مبارک.

1392/3/2 16:20
533 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف خودم برای بابایی:

همسر عزیزم روزت مبارک. قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

از طرف پینار برای بابایی:

بابا جونی خیلی دوستت دارمممممممم. ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

و اما از طرف من برای بابایی خودم:

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه مامان الای
2 خرداد 92 16:38
ممنون دوست خوبم از لطفت ...پینار کوچلومون رو ببوس به وبلاگ سیب سبز من هم سر بزن دوست داشتی بلینک www.elana.niniweblog.com
سمیرا
29 مهر 92 19:27
عزیزه دلم دختر گلت تقریبا همسن دختر منه خدا برات نگه داره این دردونرو پیش ما هم بیایااااااااااااا