پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

پینارین سوزلری

1391/11/9 15:14
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیلبخند

من هنوز خیلی به زبان شما آدم بزرگ ها مسلط نیستم ناراحتو برای همین توی هفتمین سالگرد عروسیت با بابا جون نتونستم بهتون به زبان شما تبریک بگمتعجب

 

برای همین تصمیم گرفتم حرفامو به بابایی بگم لبخندو اون به زبان آدم بزرگ ها ترجمه کنهنیشخند و ان شاء الله تا سال بعد زبان آدم بزرگ ها را یاد می گیرم و بهتون حرفامو می گمزبان

 

حرف های ترجمه شده پینار

مامانی و بابایی عزیز . هفتمین سالگرد ازدواجتون را که میوه اش دختر خوشمزه ای مثل من استخجالت بهتون تبریک میگم امیدوارم هفتادمین سالگردازدواجتون را جشن بگیرید

 ماچماچماچماچماچماچماچ

البته من می خواستم کلی براتون تو اونروز برقصمتعجب اما فعلا زیاد رقص بلد نیستم برای همین کمی براتون نای نای کردم پس رقص حرفه ای  می مونه برای سال بعدچشمک

من شما ها را خیلی دوست دارم قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

اما حرف های خودم (بابایی)

همسر عزیزم خوشحالم که  هفتمین سالگرد عروسیمونو که مصادف بود با یک هفت(7 بهمننیشخند) و با حضور یک دختر کوچولوی ناز با هم جشن گرفتیم.ماچ

 

امیدوارم همیشه سال هایی پر از شادی  و نشاط را کنار هم سپری کنیم قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آی سل
11 بهمن 91 0:31
سالگرد ازدواجتون مبارک..ایشالله سالیان سال به خوشی خرمی در کنار هم زندگی کنید. :


خیلی ممنون.
مامان بنیتا
11 بهمن 91 1:42
عزیزم ایشالا سال دیگه هم خودت بهشون تبریک می گی..هم براشون نانای می کنی و هم بهشون کادو می دی


مرسی خاله، من کلی نانای کردم ولی بابا مثل اینکه تا سر پا نانای نکنم قبول نداره.
پگاه مامان آرتین
11 بهمن 91 18:55
سلام عزیزم.سالگرد عشقتون مبارک.چه زیباست که امسال بامهمانی جدید این روزرو جشن گرفتید.ببوسش مامانییییییییییی


خیلی ممنون. چشم. شما هم آرتین جونو ببوسین.
راحله
16 بهمن 91 8:24
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه و خوش باشین همیشه....بهترین ثمره ی ازدواجتون همون میوه ی خوشششششمزه است که عاشقشم


همچنین شما.
مامان زینب خانوم
21 بهمن 91 15:11
اولن سالگرد ازدواجتون مباررررررررک با تاخیر
دوما قالب نوووو مبارررک خیلی قشنگ شده
سوما دندونهای پینار هم مبارک...چه اش قشنگی بود... حتما خوشمزه هم بوده دستت مامان پینار درد نکنه


خیلی ممنون . زینب خانومو از طرف من محکم ببوس.