پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

شش ماهگی

1391/7/21 15:26
922 بازدید
اشتراک گذاری

پینار عزیزم امروز شش ماهه که دخمل من وبابا شدی خیلی خیلی شیرین شدی کلی برامون میخندی ولی فقط برا من و بابا قهقهه میزنی ، دنده عقب روروئک سواری میکنی، دنده عقب حدود یک متر سینه خیز میری ، چند بار مامان گفتی  ولی فکرکنم اختیاری نبود کلی شیطون شدی فقط میخواهی یکی باهات بازی کنه. خودت راحت میشینی ولی برای احتیاط چند تا بالش اطرافت میزارم. اگه من لباس بپوشم و تو رودرعرض یک ثانیه بغل نکنم که بریم ددر آسمون و زمین رو به هم می دوزی.علاقه بسیار زیادی به کاور، نایلون فریزرو کتابهای بابا و کیبورد داری.

متاسفانه واکسن شش ماهگیت خیلی اذیتت کرد . ولی خدا رو شکر خوب شدی.

راستی دکتر بهت از این ماه مجوز سوپ رو داد .

این پیراهن هم کادو مامان جون هست به مناسبت نیم سالگیت که خودش بافته.

این توپ هم هدیه من و بابا برای گل دختر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
29 مهر 91 14:53
6 ماهگیت مبارک خوشگلم.ایشالا 100ساله شیعزیزم تو 3 روز از بنیتای من بزرگتری..خوشحال می شم به وبلاگ ماهم سر بزنین..با اجازه لینکتون کردم اگه شماهم دوست داشتین مارو لینک کنین