پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

شیوا جان تولودون مبارک اولسون

1393/2/5 10:55
882 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 

شیوا جان تولدت مبارک


از طرف پینار کوچولو و توحید

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارميا مسافر كوچولو
5 اردیبهشت 93 23:54
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . . دوست خوبم تولدت مبارک . . .
مامان ارميا
5 اردیبهشت 93 23:55
مرسي ديروز اومدي پارك وقتي اقا محمد اومد موقع رفتن ديدمت اون طرف خيابون اقا توحيد اومده و داري سوار ميشي ببخش اخر سر كمي تنها موندي
مامان ارمیا
6 اردیبهشت 93 0:21
دختر خنثي اين همه تو وب برات نظر ميذارم ولي دريغ از يك نظر تو به وبلاگ هاي ارميا و دختر خاله هاش و پسر خاله اش