پینارپینار، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

✿✿✿ پینار کوچولو ✿✿✿

دخترم ناز و عزیزم

1392/8/9 12:50
440 بازدید
اشتراک گذاری

پینار جون 

بعد از مدت ها دارم دوباره برات می نویسم 

آخه سرم خیلی شلوغ بود و البته همچنان هم سرم خیلی شلوغ است و گاهی فکر می کنم دارم در حقت ظلم می کنمناراحت

من ساعت های زیادی را در طول روز های مختلف خونه نیستم و ساعت هایی را هم که خونه هستم معمولا کلی کار های عقب مانده دارم که باید انجام بدم سوال

می دونم ادامه این کار خیلی منطقی نیست ولی گاها چاره ای جز سخت کار کردن ندارم خنثی

از یک طرف باید وقت کافی را برای درس خوندن بذارم و از طرف دیگر ساعت های زیادی را در هفته مشغول تدریس هستم و وقت زیادی برام نمی مونه که باهات بازی کنم اوه

اما تو روز به روز بزرگتر و شیطون تر می شی و تقریبا همه چی رو می فهمی و ....لبخند

راستی یه اتفاق جالب اینکه تو مامانت و مامان بزرگت و بابا بزرگت را با اسم صدا می کنی ولی به من میگی باباخجالت

و از طرفی من هیچ مشکلی ندارم که من را توحید صدا کنی ولی بقیه معمولا خوششون نمیاد که تو اونا رو با اسم کوچیک صدا کنی سوال

ظاهرا هیچ کس به خواسته اش نمی رسد گریه

مورد دیگه اینکه تو متوجه هستی مامانت و بقیه آدم بزرگ هستن ولی ظاهرا من را یه نی نی بزرگ در نظر می گیری هر چند من از این حالت خیلی خوشم میاد و احساس جوانی (شاید هم خردسالینیشخند) بهم دست میده ولی این کارت برام خیلی عجیب است تعجبتعجبتعجب

در کل بدون که خیلی خیلی دوست دارمقلبقلب و با وجود تو زندگی مون رنگی رنگی است اونم از نوع صورتخجالتی یا قرمز تراختوری نیشخندنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه زهرا
9 آبان 92 12:55
عزیزم خدا حفظش کنه پینار خانم گل رو خدا حفظش کنه براتون
خاله صبا
12 آبان 92 14:21
پدرانه هایت بوی خوبی دارد،طعم لذیذ داشتن تکیه گاهی چون پدر!این را فقط یک دختر می فهمد!سایه ات برای پینار همیشگی باد.


سلام
ممنونم از لطف شما صبا خانم
امیدوارم پینار هم وقتی بزرگ شد همین احساس را داشته باشه
راحله
26 آبان 92 10:45
خدا حفظش کنه پینار خانوووم خوشکلمون رو و انشالله سایه شما و مادرش همیشه بالای سرش باشه